Інсталяція в Найбільшому в України Центрі "Паспортний сервіс"
06-08-2015

Компанія «BSI-Group» закінчила інсталяцію робіт в Найбільшому в України Центрі "Паспортний сервіс".

Центри обслуговування "Паспортний сервіс"дозволяють впровадити нові сервіси та стандарти надання послуг, забезпечити поліпшення умов обслуговування громадян  України та іноземців , усі етапи процесу обслуговування автоматизовані і застосуванням сучасних інформаційних систем, тому кожен клієнт отримає максимальний рівень сервісу.

Алгоритм діяльності ДП «Документ» спрямований на створення за рахунок його коштів відокремлених Центрів обслуговування громадян «Паспортний сервіс» з системою електронної черги, відеоспостереженням, наявністю спеціальних терміналів оплати послуг, що виключає отримання готівки, пропозиціями комплексного обслуговування від інформаційно-консультаційних послуг, копіюванням безпосередньо на місці оригіналів документів та підготовці їх пакету.

3 серпня 2015 року почав працювати найбільший в України Центр "Паспортний сервіс" за адресою: м.Осокорки, пр. М. Бажана, 1-Е, ТЦ "Appetite". На 700 квадратних метрах для зручності розташовано 12 робочих місць для прийому документів на оформлення, 7 кабінок для фотографування, облаштовано спеціальне місце для обслуговування відвідувачів з обмеженими можливостями. У приміщенні Центру безкоштовний Wi-Fi, працює дитячий майданчик, можна попити води чи кави. Кожного дня "Паспортний сервіс" на лівому березі зможе допомогати в оформленні документів для виїзду за кордон більш ніж 600 відвідувачам.

У новому Центрі обслуговування можна буде швидко та без зайвої тяганини оформити закордонний паспорт з біометричними даними, закордонний паспорт для дитини, а також скористатися супутніми послугами — оформити договір страхування чи проставити апостиль. Також тут оформляють і другий діючий закордонний паспорт або одразу два таких паспорти.

  • Центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» постійно втілюють інновації в процесі надання послуг. На сьогодні є практично всі умови для легкого, простого, комфортного та швидкого оформлення документів для виїзду за кордон.
  • «Паспортний сервіс» - це професіонали високого рівня. Основа якісного обслуговування – висококваліфікований персонал. У нас працюють професіонали з великим досвідом роботи, високим рівнем професіоналізму та компетенції в оформленні документів. Тому Ви можете не сумніватись, що Ваші документи будуть виготовлені з дотриманням всіх державних норм.
  • «Паспортний сервіс» гарантує комфорт своїм клієнтам. Все, що Вам треба зробити - це прийти до одного з Центрів обслуговування з пакетом документів, а все інше за Вас зроблять наші співробітники.

В межах виконання робіт інсталяції слабкострумових систем компанією виконано:

- побудова СКС (структурованої кабельної системи) на обладнанні Premium Line на 225 портів (локальна комп’ютерна мережа та IP телефонія), в якості активного обладнання використані маршрутизатори Cisco.

Premium-Line Systems GmbH зі штаб-квартирою в Німеччині є частиною виробничої групи, що має більш ніж 20-річний досвід роботи на ринку мережевих рішень. Система Premium Line - це повністю закінчені рішення для кабельної інфраструктури, в основному розроблені в Європі, що включають в себе патч-корди, патч-панелі, розетки, модулі Keystone категорій 5е, 6, 6А, 7, оптичні кабелі та компоненти.

Вся продукція (ЗРОБЛЕНА В НІМЕЧЧИНІ) перевіряється на кожній стадії виробництва і впровадження: від вихідних матеріалів до монтажу на об'єкті. У цьому полягає політика забезпечення якості та сервісного обслуговування, що гарантує відповідність директиві RoHS, а також забезпечує високу продуктивність і якість послуг!

В ході інсталяції Замовнику було запропоновано використати набірні патч-панелі і розетки.

Набірні патч-панелі в зборі являють собою повний функціональний аналог моноблочної панелі і складаються з корпусу-рамки і модулів Keystone певної категорії. Виріб комплектується заднім організатором підтримки лінійних кабелів.

Патч-панелі відповідають характеристикам стандартів ANSI/TIA-568-C. 2, ISO/IEC 11801 і EN 50173-1Class D

Набірний варіант патч-панелі Premium Line має ряд безперечних переваг:

  • висока функціональна гнучкість у поєднанні з точною адаптацією рішення до умов конкретного проекту
  • збільшення ефективності системи адміністрування СКС за рахунок використання модулів Keystone різних кольорів
  • можливість підтримки в рамках одного конструктиву різних типів і різновидів передачі за рахунок установки необхідного типу модуля Keystone
  • використання однотипної технології монтажу на робочих місцях і в технічних приміщеннях

Кабельні організатори – це необхідні елементи телекомунікаційної інфраструктури. Вони дозволяють не просто красиво укласти патч-корди і кабелі, але і полегшити експлуатацію СКС, підвищити надійність і якість виконаних з'єднань за рахунок зниження механічного навантаження на точку комутації і розподілу ваги кабелів на конструкцію організатора.

Набірні розетки під модулі Keystone зі шторкою Euro III, 45°, також в цілому підвищують гнучкість експлуатації і фарматировия СКС під завдання Замовника.

- побудова системи IP відеоспостереження Центру на базі обладнання Hikvision з IP камерами роздільною здатністю 3Mpх (2048×1536), організація місць моніторингу у охорони та адміністратора системи с можливістю віддаленого доступу до системи відеоспотереження.

Hikvision - визнаний світовий лідер у виробництві систем відеоспостереження. Завдяки найбільшій команді розробників і безперервного впровадження інновацій продуктова лінійка Hikvision включає в себе гібридні і стандартні відеореєстратори, відеосервери, плати відеозахвату, IP камери високої роздільної здатності і швидкісні поворотні купольні камери. Ця продукція використовується більш ніж в 100 країнах, забезпечуючи безпеку у всьому світі.

- побудова системи контролю доступу в режимні приміщення з системою обліку робочого часу.

Програмне забезпечення Golden Gate призначено для організації інтегрованих систем контролю і управління доступом і відповідає вимогам самих різних користувачів. Сервер на базі MS SQL дозволяє редагувати базу даних персоналу, розкладу, права доступу, здійснювати пошук і налаштування підключеного обладнання.

 

 

 

 

При використанні додаткових програмних модулів система дозволяє:

  • Модуль обліку робочого часу - складати спеціалізовані звіти по обліку робочого часу персоналу
  • Модуль підготовки і друку пластикових карток - готувати шаблони зовнішнього вигляду бейджів і роздруковувати їх з використанням інформації з бази даних персоналу
  • Модуль графічних планів - створювати "живі" плани, що відображають в реальному часі події в системі
  • Модуль фотоверификации - відображати на екрані спливаюче вікно з інформацією про подію, фото власника картки і відео з системи відеоспостереження.

Все обладнання що використовувалось під час інсталяції сертифіковано в Україні і має сертифікати відповідності УкрСЕПРО.